Thursday, December 22, 2011

Siri Ilmu Tasawuf Syarah Hikam Tok Pulau Manis

Siri Ilmu Tasawuf Syarah Hikam Tok Pulau Manis
Penulis: Syeikh Malik bin Abdullah
Penerbit: Jahabersa
Harga: RM65.00

Kitab inilah yang patut dipelajarinya. Umpama emas sudah diujinya. Dan juga umpama makanan yang terhidang. Dan yang lain itu tudung sajinya. Dan juga umpama buah-buahan. Isinya dan minyak dalam bijinya. Kerana ialah menyampaikan kepada Tuhan. Lagi besar pahala dan gajinya. Dan yang mendapat ilmunya dan mengamalkan. Orang itulah yang sebenar dipujinya. Syurga itulah kediaman yang kekal. Ilmu ini pintunya dan bajinya. Dan yang jahil tentangnya api neraka. Selar sengat tikaman gergajinya. Ya Rabb, kurniakanlah futuh-Mu. Bagi setiap hamba yang mengajinya.

13 comments:

  1. assalamualaikum..saya nk tnye..jika sy order,dlm masa berapa ari akan sampai??

    ReplyDelete
  2. masih ada lg ke buku ni?? sbb kalau ada lg..sy nak beli

    ReplyDelete
    Replies
    1. skrg tiada stok, nanti kami inform kalau dah ada

      Delete
  3. assalammualaikum... masih ada lagi ker buku ini

    ReplyDelete
  4. assalammualaikum... masih ada lagi ker buku ini

    ReplyDelete
  5. Saya nak tanya, buku siri ilmu tasawuf Syarah Hikam Tok Pulau Manis ( Membongkar Rahsia Perjalanan Sufi - Orang2 Kesayangan Allah) tu ada stok lagi x,kalau nak order 3 set berapa ye termasuk wang pos? Pos ke johor. Tiga2 buku nak hantar ke alamat yang sama. So total berapa ek n berapa hari boleh dapat buku tu? Terima kasih..

    ReplyDelete
  6. Salam,ada stok x skrg..kalau 3 set berapa ye termasuk kos pos..? Untuk pos ke johor..so brp ek total..? terima kasih..

    ReplyDelete