Wednesday, April 29, 2015

Strategi Kakitangan Dajjal Menghancurkan Islam


Strategi Kakitangan Dajjal Menghancurkan Islam 
 Penulis: Mohammad Suhair Asyaraf 
 Terbitan: HR Publishing 
 Harga: RM39.90 

 Perkara paling ketara tentang Konspirasi Dajjal adalah usaha gerakannya mencipta pelbagai teknologi yang membawa masuk makhluk dari alam ghaib ke alam nyata. Buktinya dapatdilihat melalui kerosakan dan kecelaruan yang sedang berlaku di mana-mana hari ini. Puak dajjal mendapat bantuan daripada syaitan-syaitan untuk memperkukuh kedudukannya dalam misi menjahanamkan umat manusia. Begitu juga dengan syaitan yang akan bertungkus-lumus membantu dajjal, dan inilah masa terbaik mereka untuk menyesatkan lebih banyak keturunan Adam. 

 Dengan gerakannya yang tersendiri, dajjal berupaya menyeludup masuk ke dalam setiap rongga kehidupan manusia melalui globalisasi, demokrasi, toleransi dan sebagainya. Ini termasuklah dengan menghancurkan kestabilan ekonomi, merosakkan institusi kekeluargaan sehinggalah kepada sistem kerajaan, selain mencipta pertelagahan atau perpecahan dalam kalangan manusia, terutamanya Islam. Walaupun dilihat agak mustahil, namun mereka hampir menyempurnakan gerak kerja itu dengan yakin dan lancar. 

 Buku ini dilihat sangat penting dalam mendedahkan bahaya fahaman dajjal melalui gerakannya. Bukan sekadar membongkar, tapi sudah tiba masanya umat akhir zaman ini disedarkan dengan dajjal yang kini berperanan sebagai ‘tuhan’. Dan kita sebagai umat akhir zaman wajib mengetahui hal ini! Selamat membaca!

No comments:

Post a Comment