Wednesday, April 26, 2017

Indahnya Islam: Sumber Penyelesaian Segala Masalah


Indahnya Islam: Sumber Penyelesaian Segala Masalah 
 Penulis: Dr. Yusuf al-Qardhawi 
 Terbitan: Syabab Publishing 
 Harga: RM25.00 

 Suatu yang tidak boleh lari daripada diperbincangkan di dalam buku ini ialah tentang “Ciri-ciri keistimewaan penyelesaian Islam”. Sebenarnya ciri-ciri keistimewaan ini hanyalah merupakan ciri-ciri keistimewaan sistem islam, dengan ungkapan lain ia hanyalah “Ciri-ciri keistimewaan Islam” itu sendiri. Aku tidak mengatakan diri aku sempurna dan tidak juga mendakwa diri aku terselamat daripada melakukan kesilapan. Segala yang benar adalah kerana taufik daripada Allah dan jika ada kesilapan adalah datangnya daripada syaitan, aku memohon ampun daripada Allah dan aku meminta daripada saudara-saudara pembaca dapat membetulkan aku pada kesilapan itu.

No comments:

Post a Comment