Saturday, October 9, 2010

Koleksi Buku Fathi Yakan

1) Apa Ertinya Saya Menganut Islam - Dewan Pustaka Fajar, RM12.002) Bahtera Penyelamat Dalam Kehidupan Pendakwah - Dewan Pustaka Fajar, RM17.00
3) Golongan Yang Tercicir Di Sepanjang Jalan Dakwah - Dewan Pustaka Fajar, RM14.00
4) Isti'ab - Robbani Press, RM15.00
5) Tasawwur Asasi Gerakan Islam - Dewan Pustaka Fajar, RM19.00
6) Prinsip-prinsip Gerakan Islam - al-I'tishom, RM18.00
7) Muslim Harapan Allah & RasulNya - Cendekia, RM16.00
8) Kebangkitan Islam - Asy-Syaamil, RM26.00
9) Robohnya Dakwah Di Tangan Da’i - Era Intermedia, RM20.00

23 comments:

  1. salam
    saya berminat untuk beli buku TAGI ,ada stok lagi tak ?
    Kalau saya beli banyak ,dalam 10 buku
    boleh dapat kurang tak ?

    ReplyDelete
  2. Salam. Buku apa ertinya sy menganut islam masih ade stock atau tak?

    ReplyDelete
  3. Assalam. Buku isti'ab ada stok lagi tak?

    ReplyDelete
  4. Assalam. buku isti'ab ada stok lagi tak?

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum, saya berminat nak beli buku "apa ertinya saya menganut islam". Ada stok lagi? Boleh email saya jika ada stok?

    ReplyDelete
  6. Salam,buku Robohnya Dakwah di tangan Dai masih ada stok?

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. Salam...buku bahtera penyelamat ada stock?

    ReplyDelete
  9. Assalam wbt, buku Tasawurasasi gerakan islam ada lagi x?

    ReplyDelete
  10. As slm.. saya berminat membeli kebanyakkan buku di ats, masih adakah lg stocknya?

    ReplyDelete
  11. Salam,buku apa ertinya saya menganut islam masih ada?

    ReplyDelete