Friday, February 4, 2011

Saksikan Bahwa Aku Seorang Muslim

Saksikan Bahwa Aku Seorang Muslim
Penulis: Salim A. Fillah
Penerbit: Pro-U Media
Harga: RM43.00

Menjadi muslim adalah menjadi kain putih. Lalu Allah SWT mencelupnya menjadi warna ketegasan, kesejukan, keceriaan dan cinta: rahmat bagi semesta alam. Aku jadi rindu pada pelangi itu, pelangi yang memancarkan celupan warna Ilahi. Telah tiba saatnya derai berkilau Islam tak lagi terpisahkan dari pendar menawan seorang muslim. Dan saksikan bahwa aku seorang muslim.

8 comments:

  1. assalamu'alaikum...buku ni ada lagi ke..?
    jazakallah...

    ReplyDelete
  2. Salam alaik, nak tanya buku ni masih ada stok? Terjumpa tajuk ni di perpustakaan tempohari, puas mencari.. kedai buku biasa kata da x keluar da judul nih.. mohon beritahu sekiranya buku ini masih ada dalam stok tuan.

    Jzkllh~

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum. saya dah menghantar tempahan dgn mengisi borang tempahan dan juga emel. harap beri feedback ye utk urusan pembayaran :)

    ReplyDelete