Sunday, June 21, 2015

Tarbiah Sentap


Tarbiah Sentap 
 Penulis: Adnin Roslan 
 Harga: RM25.00 

 "Buku paling sentap di dunia! Gugur jantung sebab banyak kali kena headshot!" 

 "Tarbiah Sentap telah membuka hati aku selama ini. Kata-kata yang membuatkan aku sedar dari kesilapanku..." 

 "Alhamdulillah! Most of my hijrah steps were initiated by Tarbiah Sentap coz saya dah lama nak berhijrah cuma tak cukup kuat..." 

 "Bila saya baca buku ni, saya rasa macam pegang something yang sangat berharga! Memang dulu saya usaha jaga ikhtilat tetapi saya ragu-ragu dengan apa yang saya buat. Dengan adanya buku ini, ia kembali membuatkan langkah saya semakin kuat! Moga ramai di luar sana yang dapat hidayah melalui buku ini!" 

 "Alhamdulillah, ibu suka sangat baca buku Tarbiah Sentap. Ibu cakap, dia suka cara ustaz menulis! Ibu sampai bawak buku tu ke hospital. Buku Tarbiah Sentap menjadi hiburan ibu dan ayah saya sekarang!" 

 "Saya dah habis baca buku tu. Dari start saya baca sampai habis, saya terfikir: 'Penulis ni masuk dalam fikiran pembaca ke apa? Semua benda yang terdetik di hati, semuanya di hurai sejelas-jelasnya!!" 

 "Baca bab 1 pun saya dah sedih mengenang dosa-dosa lampau!" 

 "Ketagih baca buku Tarbiah Sentap. Lagi baca, akan lagi seronok. Seronok sebab kena batang hidung sendiri! Aku dah jatuh hati dengan buku Tarbiah Sentap ni...." 

 "Sebelum tidur baca buku Tarbiah Sentap. Gila sentap...."

No comments:

Post a Comment