Monday, May 28, 2012

Zikir Penyembuh Kanser

Zikir Penyembuh Kanser
Penulis: PROF. DR. H. M. AMIN SYUKUR, M.A.
Terbitan: Inteam
Harga: RM24.00

“Saya laksanakan zikir dan doa sesuai dengan apa yang diajarkan oleh Saudara Amin. Beberapa bulan kemudian, saya dapat merasakan bahawa keadaan saya membaik hingga saya sembuh sepenuhnya.” - Muhammad Budiyanto (Bekas penghidap kanser saluran pernafasan). 

“Tidak perlu berdoa yang susah-susah. Memadai yang ringkas dan mudah, contohnya Allahumma sihat. Yang penting kita ikhlas dan pasrah.” Begitu saranan saudara Amin kepada saya. Dan, alhamdulillah saya sembuh dan sihat sehingga sekarang. - Anung Ilham (Bekas penghidap kanser payudara). 

Secara perubatannya, kanser saluran pernafasan dipengaruhi oleh keadaan penyakit, rawatan yang diberikan, kepasrahan pesakit, zikir dan doa oleh pesakit. Saudara Amin Syukur menjadi contoh terbaik. - Dr. Suprihati (Doktor Pakar THT – Tekak, Hidung dan Tekak di Hospital Karyadi, Semarang)

No comments:

Post a Comment