Wednesday, January 5, 2011

3 Tokoh Bakal Menakluk Dunia

3 Tokoh Bakal Menakluk Dunia
Penulis: Ustaz Jaafar Salleh
Terbitan: Pustaka Azhar
Harga: RM28.00

Sebelum dunia ini dikiamatkan, Islam pasti menjadi agung semula setelah sekian lama Islam bersama penganutnya dipencilkan oleh umat lain. Kini kita di suatu zaman di mana musuh Islam menjadikan umat Islam mangsa kerakusan dan kejahatan mereka.

Seolah-olah apa yang diberitakan kepada kita bahawa nasib umat Islam bagaikan 'telur' di hujung tanduk. Tiada pembela dan tiada siapa mempedulikannya. Itulah cabaran yang besar ke atas umat Islam yang menentukan keimanan dan keyakinan mereka kepada Allah SWT.

Inilah proses yang ditempuhi umat Islam untuk mengembalikan keyakinan mereka kepada Hari Kebangkitan dan adanya Allah s.w.t yang Maha berkuasa. Pasti dan janji Allah s.w.t tidak akan biarkan Islam ini terus dirobek oleh musuh-musuhnya.

Ini tidak akan terjadi sehingga Allah s.w.t datangkan kepada mereka Al Mahdi dan Isa Al Masih. Sesungguhnya saat itu semakin hampir untuk meletakkan Islam dan umatnya gemilang dan terbilang. Untuk mengetahui bagaimana Islam ini berdaulat semula maka anda perlu memiliki dan terus membaca buku ini. Tentunya nanti anda akan tahu yang orang lain tidak tahu tentang kejayaan umat Islam yang berada di akhir zaman.

No comments:

Post a Comment